Курс seo оптимізації

Початковий рівень

Повний цикл SEO-оптимізації сайту
Актуальні інструменти та методики у SEO
Сервіси з якими працюють SEO студії

Курс у записі – 3 250 грн.
У записі з підтримкою – 6 930 грн.

Задавайте свої питання у

кому буде корисний курс seo-спеціаліст?

Новачкам

Якщо ви хочете змінити професію зрозуміти які завдання виконує SEO Junior отримуючи свої замовлення працюючи в online та offline режимі цей курс для Вас

Інтернет-маркетологам

Наведіть порядок у бізнесі та побудуйте систему для збільшення вашого доходу та доходу компанії на глобальному ринку

Підприємцям

Ви навчитеся розуміти SEO  на рівні спеціаліста і зможете контролювати ваших підрядників  підвищуючи рівень ефективності бізнесу

Професія та навички за 11 тижнів

Структурированная подача материала, домашние задания и практика на занятиях и в SEO инкубаторе, вы применяете на практике полученные знания и получаете результаты SEO продвижения уже во время курса!

Ваш час на курсі

3 години

Тривалість одного заняття – на добу 24 години

17 тижднів

Одне заняття на тиждень – у році 52 тижні

51 година

Чистого часу навчання – у році 8 766 годин

Програма курсу

Просувати сайти в пошукових системах – розбиратися в SEO оптимізації та просуванні, отримувати клієнтів із Google ще до кінця курсу!

Зміст курсу

введення у seo

Стратегії просування, інструменти SEO, канали залучення та KPI.

 
  • як працює пошук (пошукові оператори), складові пошукового маркетингу
  • історія та значення алгоритмів Google (BERT, EAT, Penguin, Panda, Колібрі та ін.)
  • види контенту та вплив на просування
  • вимоги до унікальності, як перевіряти унікальність тексту, зображень
  • індексація, як прискорити та причини не індексації
  • системні файли robots.txt, sitemap.xml їхня роль в оптимізації
  • сниппет сайту, вплив на CTR, на позиції, rich snippet
  • SEO чи реклама, показники ефективності
  • хостинг, домени, CDN, вплив доменної зони та хостингу на просування
    Як створюються сайти: популярні CMS, яку вибрати для своїх завдань.
  • Конструктори сайтів Tilda, Wix

Збір семантичного ядра

Підбір ключових фраз та складання структури сайту під пошукову оптимізацію.

  • види запитів, де брати запити
  • структура та сегментація запитів
  • кластеризація СЯ
  • аналіз структури конкурентів
  • розширення семантики

Складання структури сайту

  • складання структури сайту під запити
  • інструменти: Google Search Console, Key Collector, Google Keyword planner, Yandex wordstat
  • розподіл запитів за категоріями, товарами, фільтрами
  • написання ТЗ копірайтерам, розробникам

Платные каналы трафика

Контекстная реклама, КМС, таргетинг в Facebook, instagram
  • як працює платна реклама Google Ads
  • рекламні кампанії, групи оголошень
  • призначення ставок, вартість конверсії
  • відстеження трафіку платних каналів

Розробка сайтів, html, cms системи

Створення сайту від проекту до його реалізації. Способи створення веб-сайтів, магазинів.
  • етапи проектування сайту
  • робота команди, роль SEO
  • CMS системи, види
  • основи HTML для SEO
  • читання коду, інструмент розробника
  • розробка на Tilda та її просування
  • інші онлайн конструктори
  • Ecommerce CMS системи
  • дизайн та юзабіліті сайту

Seo оптимізація

Внутрішня оптимізація та перелінкування. Подання сайту в пошуку для підвищення CTR
  • основи on-page-оптимізації
  • теги, пріоритет використання
  • теги Title, H1-H6
  • теги strong b, їх правильне використання
  • оптимізація зображень alt, title
  • внутрішня перелінковка, хлібні крихти
  • контекстні посилання, схеми перелінкування
  • внутрішня вага та розподіл по сторінках
  • description – оптимізація сніпету для SERP
  • rich snippet (schema.org)​

Просування посиланнями
Введення у посилання

  • поняття про посилання
  • донор, акцептор та посилальна вага
  • Google про посилання:
  • рекомендації Google за посиланнями
  • завдання оптимізатора

Алгоритм ранжування посилань PageRank

 
Розподіл ваги посилань
    • Page Rank
    • передача ваги між сторінками
    • посилання як фактор ранжування
    • типи посилань
    • посилання за типами реалізації
    • як визначають протяг?
    • посилання по анкорам

    Дод. матеріали:

    • посилання за напрямком на сайті
    • пороги та норми вихідних зовнішніх посилань
    • типи внутрішніх посилань
    • посилання за розташуванням у структурі сайту
    • посилання за розташуванням на сторінці, за терміном дії
    • посилальний вибух, посилальний авторитет
    Розподіл ваги посилань
      Практика:  Визначення типу анкорів із наведеного списку

      Біржі посилань

      • підготовка завдання для тексту
      • які теми вибрати для Miralinks?
      • складання ТЗ для статей
      • створення проекту на Miralinks
      • завантаження статті у біржу
      • фільтрація донорів
      • трастові параметри якості донорів
      • трастові параметри донорів
      • нюанси роботи з параметром SEO трафік
      • Checktrust
      • візуальні параметри якості донорів
      • алгоритм підбору донорів

      Дод. матеріали:

      • які біржі посилань бувають
      • рекомендації щодо анкорів та стратегії
      • що таке модерація?
      • інструменти для підбору посилань
      • налаштування параметрів XTool
      • подальша робота з донорами
      • купівля посилань за конкурентами
      • Rotapost​
      • види публікацій у Rotapost
      • фільтрація майданчиків

      Аналітика у seo

      Інструменти Google Analytics, Search Console для SEO-оптимізатора
      • інструменти Google Search Console
      • GA ключові звіти Google Analytics
      • налаштування відстеження конверсій
      • точний показник відмов
      • реєстрація в Google Tag Manager
      • підключення скриптів через GTM
      • IP телефонія та call tracking
      • наскрізна аналітика
      Навички: Робота з Google Analytics, Google Search Console? Google Tag Manager, читання звітів, аналіз та складання ТЗ, налаштування конверсій у GA.

      SMM, Email-маркетинг

      канали retention маркетингу, соціальні мережі, передплатники, месенджери
      • як працює SMM, соціальні мережі для ЦА
      • таргетинг – реклама Facebook, Instagram
      • ремаркетинг і ретаргетинг
      • вплив каналу на SEO

      Хостинг та домени

      Які домени та хостинг вибрати для просування сайту, які не варто купувати.
      • як працює хостинг
      • види хостингу, вартість, функціонал
      • доменні зони: регіональні, за призначенням
      • вплив доменної зони на просування
      • купівля доменів, новорег, дроп-домени

      Копірайтинг та seo тексти

      Біржі копірайтингу, ТЗ для написання текстів. SEO тексти та контент-маркетинг
      • види текстів для SEO, контент-маркетингу
      • ТЗ для копірайтерів на підставі завдань
      • біржі контенту, які тексти, де замовляти
      • пошуку копірайтера під проект
      • тестові завдання для копірайтерів
      • стратегія контент-маркетингу
      • тексти для SEO магазинів, сайтів послуг
      • складання ТЗ копірайтеру

      Аналіз просування конкурентів

      Які канали використовують конкуренти, їх стратегії посилання, промо доступ до SerpStat (пакет за 149 $)
      • що дає аналіз конкурентів?
      • де взяти конкурентів для аналізу?
      • рекомендовані конкуренти СЯ в Serpstat
      • формування таблиці аналізу:
      • пакетний збір семантичних параметрів пакетно
      • пакетний збір посилальних параметрів у SerpStat
      • важливі показники з аналізу конкурентів
      • що можна відобразити у звіті з аналізу
      • SerpStat

      Дод. матеріали:

      • ТОП-10 за найчастішими запитами семантичного ядра (СЯ)
      • збір семантичних параметрів у Serpstat
      • збирання посилальних параметрів у SerpStat із сумарного звіту
      • збір посилальних параметрів в Ahrefs
      • збір даних із CheckTrust
      • коригування таблиці аналізу
      • що ще можна додати в таблицю для аналізу?
      • інструменти аналіз конкурентів
      • яких конкурентів аналізувати вручну?

      Технічна оптимізація

      Швидкість завантаження сайту, коди відповіді сервера, системні файли robots.txt та .htaccess
      • Core Web Vitals – показники LCP, FID, CLS
      • інструменти аналізу: Google Page Speed, GTMetrix, Pingdom Tools
      • коди відповіді сервера
      • оптимізація ресурсів JS, img
      • постановка завдань розробникам щодо тих оптимізації
      • адптація сайту під mobile friendly
      • коректне складання файлу robots.txt
      • налаштування редиректів у .htaccess
      Навички: Технічний аудит сайту, перевірка швидкості завантаження – складання ТЗ доопрацювання. Оптимізація Lazy loading, зображень, скриптів.

      Аналіз конкурентів

      Які канали використовують конкуренти, їх стратегії посилання, промо доступ до SerpStat (пакет за 149 $)
      • глибокий аналіз посилальної стратегії конкурентів Ahrefs
      • аналіз стратегій просування
      • які сторінки просувають конкуренти
      • які канали залучення використовують
      • складання стратегій просування, вважаємо бюджети
      • скільки буде зайняти ТОП у видачі
      Навички: глибокий аналіз стратегій просування конкурентів, аналіз контенту, маси посилань, анкор-листа, донорів посилань, складання стратегії на підставі ТОП видачі.

      Відстеження позицій

      Способи та сервіси відстеження позицій сайту, конкурентів
      • запити для відстеження
      • кластеризація запитів для відстеження
      • програми та послуги відстеження
      • відстеження в topvisor
      • SERPparser програма відстеження
      • частота моніторингу
      • пристрої та регіональні налаштування
      Навички: Відстеження ключових запитів, за якими сайт просувається, налаштування регіону та пріоритетних пристроїв. Автоматизація перевірки та звітів. Формування стратегії просування виходячи з позицій сайту.

      Вартість навчання

      Вартість курсу залежить від формату навчання.

      Курс у записі

      3 250 грн

      початківець
      Старт: 27 жовтня

      За допомогою

      6 930 грн

      початківець
      Старт: 27 жовтня

      Очно в академії

      12 600 грн

      початківець
      Старт: 27 жовтня

      Курс у записі

      3 250 грн

      Навчайтесь у зручне

      для себе час

      Актуальный курс на 2022 год

      З ПІДТРИМКОЮ

      6 930 грн

      Перевірка домашніх завдань

      QA сесія – 1 раз на тиждень

      Старт: 29 ноября

      Вартість навчання

       Вартість курсу залежить від формату навчання

      Формат:
      Вартість у гривнях:
      Старт курса:
      Особистий кабінет
      Відео-запись:
      Сервіси:
      Викладачь:
      Комп'ютер:
      Нетворкінг:
      У запису
      3 250
      зараз
      Підтримка
      6 930
      зараз

      Викладачі курсу

      Академія співпрацює з досвідченими фахівцями, які діляться досвідом після роботи, це практики, які пройшли навчання та адаптацію для викладачів в IMT. Фахівці, які вміють структурувати та подавати складні теми просто та впорядковано.

      На будь-яке запитання дадуть відповідь за своїм напрямом, це не теорія, а практика особистих проектів та кейси. Вони щодня у темі, вивчають, пробують нові методики та інструменти, а ввечері чи у вихідний день діляться своїм досвідом із вами!

      Олександр Мілютін

      CEO IMT, досвід у маркетингу з 2008, в інтернет-маркетингу з 2009

      Оксана Артюшенко

      Link building, просування сайту посиланнями

      Ольга Хіль

      SEO оптимізація, аналітика, IP телефонія

      Сергій Кокшаров

      технічна оптимізація, автор devaka.ru

      Даниїл Курило

      PPC фахівець

      Тетяна Сухомлина

      SMM та таргетинг

      Ще трохи про навчання

      Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Усі лекції записуються та доступні в особистому кабінеті (LMS Академії IMT).

      Підтвердження знань та навичок на курсі

      Головне – це навик

      Не просто диплом, а актуальні знання, закріплені практикою

      Диплом, який цінується

      Окрім потужної програми, ми даємо багато практики, допомагаємо з працевлаштуванням  

      Тестування знань

      Автоматичне тестування з кожної теми курсу SEO. Дипломування  

      Сервіси seo курсу

      Навички у резюме після курсу

      Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Ваш роботодавець буде радий такому фахівцю, тому що все це ви пройдете на практиці і закріпите ваші навички.

      Анастасія Шевченко

      SEO Specialist

      Пройшла навчання з курсу SEO-фахівця, в Академії інтернет-технологій IMT.

       

      Інструменти роботи
      Инструменты работы

      Навички SEO

      Набуті знання:

      Алгоритми та фактори ранжування
      Ключові алгоритми Google панда, пінгвін, у т.ч. останні EAT, BERT, Mobile-first Index, Google December, CWV
      Основи SEO оптимізації
      Link Building
      Технічна оптимізація
      Аналітика
      Володіння інструментами
      Screaming Frog, Ahrefs, SerpStat, Google Search Console, Page Speed, GtMetrix, Pingdom Tools, Chrome Developer Tools, планувальник ключових слів, Advego, istio.com, Miralinks, перевірка довіри, Топвизор, Словоеб, Key Collector.
      Додаткові навички

      Диплом SEO Specialist

      Диплом про успішне завершення курсу видає систему LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань та проходженні всіх тестів.

      Компанії в яких працюють
      Випускники та викладачі

      Бажаешь до їхньої команди?

      Які зарплати у seo фахівця?

      Оптимізатори-початківці отримують 10-12 тис. грн. Приблизно 6 місяців студія навчає спеціаліста під свої завдання, якщо все виходить і ви активно навчаєтесь та розвиваєтесь, є можливість зростання до middle спеціаліста з 18-23-28 тис. грн.

      Підібрали для вас статистику щодо України: Дніпро, Київ, Львів та інших міст. Погортайте галерею по вивчайте.

      У IMT ви отримуєте

      Особистий кабінет

      LMS система з конспектами, відео лекціями, тестами та системою оцінки.

      Відео запису лекцій

      Кожна лекція записується та доступна вам у будь-який час.

      Робота над проектом

      Навчальні випробування в особистому кабінеті для закріплення теорії. Домашнє завдання для закріплення практики

      Завдання та підтримка

      Закріпити матеріал на практиці – виконуєте завдання, які перевіряються.

      HR підтримка

      Допомагаємо зі складанням резюме та ділимося SEO вакансіями партнерів.

      Участь у заходах

      В усіх конференціях, які проводить Академія IMT.
      Ви можете отримати безкоштовне консультування щодо вибору напрямку або відвідати пробне заняття.

      Як вибрати курс?

      Якісне навчання

      Викладачі курсу

      Навичка доносити та пояснювати — добрий фахівець не завжди, а скоріше часто, не вміє донести свої знання та досвід. У добрих школах викладачів навчають цій навичці.
      Немає ресурсів на внутрішнє навчання, через що страждає на якість засвоєння інформації.
      Підтримка між лекціями – це ключовий елемент ефективного навчання, куратор, викладач, який відповідає на запитання.
      Просто ведуться лекції без будь-якої підтримки.
      Відео запис лекцій – повернутися до лекції. переглянути, використовувати під час виконання ДЗ.
      Записи з веб-камери в поганій якості і з поганим звуком - дивитися неможливо.
      Система оцінювання - важливий елемент розуміння ефективності засвоєння матеріалу.
      Немає жодної системи оцінювання та перевірки ДЗ.
      Особистий кабінет — з доступом до конспекту, матеріалів, відео записів, системи ДЗ, чек листів та роздаткових матеріалів.
      Нема особистого кабінету. максимум це у документах Google або Google classroom.
      Доступна повна програма курсу — розуміння всього переліку тем, які будуть розкриті на курсі.
      Програма не розкривається повністю, оскільки її чи ні чи вносяться зміни «на льоту».
      Скільки часу працює школа — відповідальність та турбота про репутацію, напрацьовано методики навчання.
      Поріг входу в освітній бізнес низький, через відсутність критеріїв у клієнта, упаковка в гарну обгортку і знайдеться клієнт, а на виході порожнеча.
      Оновлення програми – ринок змінюється, як і технології, вимоги роботодавців.
      Немає часу на методичну роботу – є час на лекції та zoom дзвони.

      Можливо у вас є досвід роботи

      Кожному практикуючому фахівцю потрібно час від часу вдосконалюватись і підвищувати свій професіоналізм, тому ми рекомендуємо

      Прокачати
      свої скіли

      Додаткові навички для SEO спеціаліста
      🗓️

      збір семантичного ядра

      Складати ефективні списки ключових фраз
      🤖

      seo оптимізація

      Робити ефективну SEO оптимізацію сторінок
      📈

      створення контенту

      Складати ТЗ копірайтерам, писати SEO та продають тексти
      🤳

      просування посиланнями

      Купувати, отримувати посилання. Будувати масу посилань. Отримувати позиції
      🤝

      технічну оптимізацію

      Виправляти технічні помилки, прискорювати завантаження
      ✏️

      аналітика та позиції

      Аналіз ЦА, складання портрета. Стратегія та складання контент-плану.

      Для просунутих рекомендуємо

      Супер-ціна для випускників
      🎯

      кокшарів - hard seo

      Для досвідчених SEO фахівців, які хочуть прокачати свій skill у глибокій технічній оптимізації.
      🎨

      контекстна реклама google

      Google Ads – швидкий та ефективний інструмент залучення потенційних клієнтів. Швидко, ефективно.
      🦄

      націлювання на facebook, instagram

      Запускати та налаштовувати рекламу, вивчити кабінет Facebook спец. ціна: для випускника курсу SMM.
      ✏️

      копірайтінг

      Писати тексти, що залучають і продають, для соціальних мереж, оголошень.

      Відгуки про курс

      Олена Гандзевич

      Приватний підприємець
      «Навчилася підбирати правильні запити для просування, отримувати зовнішні посилання для просування, створювати рекламні облікові записи в соц. мереж і запускати рекламу Facebook, Google. Провела технічний аудит свого сайту, і найголовніше – контролювати підрядників та ставити правильні завдання.»

      Дмитро Дорошенко

      Виробництво взуття
      «Результат отримав набагато більше, ніж очікував. Дуже хороша подача інформації, все доступне і прозоре, завжди на всі запитання хороші відповіді. Аудиторії комфортні та зручні.»

      Леонід Зайченко

      Компанія ПромБок

      «За деякими позиціями мій сайт вийшов у ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоробки програміста (помилки) ліві посилання, зайві сторінки. 3. Отримав розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Розуміння правильної кількості текстів. 5. Правильно зібрав СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмайстрами.

       

      Яна Остапкович

      Фахівець-початківець
      «Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.
       

      Олена Гандзевич

      Приватний підприємець
      «Навчилася підбирати правильні запити для просування, отримувати зовнішні посилання для просування, створювати рекламні облікові записи в соц. мереж і запускати рекламу Facebook, Google. Провела технічний аудит свого сайту, і найголовніше – контролювати підрядників та ставити правильні завдання.»

      Дмитро Дорошенко

      Виробництво взуття
      «Результат отримав набагато більше, ніж очікував. Дуже хороша подача інформації, все доступне і прозоре, завжди на всі запитання хороші відповіді. Аудиторії комфортні та зручні.»

      Леонід Зайченко

      Компанія ПромБок
      «За деякими позиціями мій сайт вийшов у ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоробки програміста (помилки) ліві посилання, зайві сторінки. 3. Отримав розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Розуміння правильної кількості текстів. 5. Правильно зібрав СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмайстрами.

      Яна Остапкович

      Фахівець-початківець
      «Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.

      Реєстрація на курс

      Вартість курсу залежить від форми навчання

      Питання щодо навчання

      Якщо ви не знайдете відповіді на питання, що вас цікавить, напишіть нам у телеграм, ми постараємося відповісти на ваші запитання!

      Чи підійде мені курс SEO, якщо я хочу змінити спеціальність?

      Так, на курсі ви вивчите багато напрямків комплексного пошукового просування, ви повинні знати весь набір стратегій та інструментів. Працюючи з напрямком, ви визначите для себе, який вам більше подобається в ньому і розвиватиметеся, отримуватимете досвід після курсу SEO оптимізації та просування

      Чи можу я створити сайт з 0?

      Звісно. На це і розрахована перша половина курсу, ви зможете зверстати сайт на чистому HTML, CSS, потім встановіть CMS на реальний хостинг та зверстаєте на нього свій шаблон.

      Робота на курсі над одним проектом чи у кожного свій?

      Так. Для ефективності навчального процесу всі працюють над одним проектом, виконують завдання, обговорюють. За бажання, ви можете робити свій проект паралельно, його теж перевірятиме викладач та даватиме рекомендації.

      Чи можна створювати сайти без CMS?

      Так. Ви отримаєте достатньо знань та практики, щоб верстати сайти без використання CMS. Але на курсі буде практика верстки шаблонів для CMS.

      Скільки робіт буде у портфоліо?

      Дод. матеріали знаходяться в конспекті лекцій, який ми ведемо з 2015 року, посилання на дод. послуги, матеріали. В курсі багато додаткових, поглиблених міні-курсів, вони доступні учням. Список сервісів наведено на сторінці вище, але це далеко не все

      Додаткові витрати будуть чи ні?

      Ми підготували міні курс зі створення сайту, всього за 1-2 дні, ви зможете зробити свій перший сайт якого буде достатньо для виконання практики на курсі сео оптимізації, більш того, роблячи практику, ви бачитимете результати своєї роботи!