На курсі контекстної реклами
Створювати та оптимізувати рекламні кампанії в Google Ads. Отримувати “гарячу” аудиторію з пошуку Google
Стань сертифікованим фахівцем в Google Ads
Структурована подача матеріалу. Домашні завдання. Практика на кожній лекції. Підтримка між заняттями. Куратор в кожній групі. Відео всіх лекцій. Всі лектори практикуючі фахівці вміють донести і структурувати
Качай skills в контекстній рекламі
Теорія + закріплення кожної теми на практиці. На своєму або навчальному проекті. Постійна підтримка кураторами, відповіді на питання, додаткові матеріали
Скільки заробляє PPC фахівець?
Хороший спеціаліст той, який показує високий ROMI! Бізнес готовий платити професіоналам, початківці фахівці контекстної реклами отримують 12-15 тис. Грн., Наступний рівень 20-25 тис. Грн.
Краща теоретична і практична підготовка
Розуміння цілей і завдань рекламодавця
2-3 міс. навчання. 3-4 навчальних проекту і постійне професійне зростання
Статистика сайтов работы
Програма курсу
Підготовка до запуску реклами
Практика – створення РК
Кампанії в КМС
Аналітика в контекстній рекламі
Спеціальні рекламні кампанії
Оптимізація рекламних кампаній
Ремаркетінг – настройка
Реклама в Facebook Business Manager
Налаштування Google Shopping
Сертифікація Google Ads (іспит)
Сервіси які вивчаються












Вартість і дати старту
зручний формат графік навчання
У записі з підтримкою
Вартість: 5 610 грн.
Курс у записі
Вартість: 2 800 грн.
Випускники про курси в IMT

Я зрозуміла що робити в своєму бізнесі. Налаштувала правильно ретаргетінг, КМС. Знизила ціну за клік. Знайшла свою цільову аудиторію ….
Галина Єрмакова

Навчився швидко і якісно створювати РК. Оптимізувати їх, попередньо аналізувати …
Артем Вельможко

Вивчив всі тонкощі налаштування різних видів рекламних компаній в Google Ads, вивчив як працює Google Analytics. Ознайомився з налаштуванням рекламних компаній в Facebook і Instagram. Навчився, як оптимізувати свій сайт …
Константин Ермоленко
Курси контекстної реклами в Google – це інвестиція
Навчіться раціонально витрачати бюджет, при цьому збільшувати кількість конверсій. Досвідчені фахівці розкриють тонкощі налаштувань реклами в пошуку, в КМС (Гугл АдВордса), що дозволить вивести вашу рекламу в інтернеті на рентабельний рівень. Ви створите чек-листи для оптимізації своїх РК, освоїте сервіси та програми для автоматизації робіт.
Під час курсу створите рекламний кабінет, налаштуєте оплату, створите і налаштуєте рекламні кампанії з оголошеннями і ключовими словами. На всі виникаючі питання отримаєте відповідь в закритому чаті при перевірці домашніх завдань і на лекціях.
Викладачі курсу

Микола Скоропадський
Засновник агентства контекстної реклами Penguin team

Роман Дударєв
Сертифікований фахівець Google Ads, Penguin team

Олександр Ільїн
Реклама в Facebook, Instagram

Данило Курило
Сертифікований фахівець Google Ads,
Highway To Top
Компании в которых работают выпускники и преподаватели


















Диплом Академії IMT про проходження навчання контекстній рекламі
* диплом про успішне завершення курсу
видається при виконанні всіх завдань та захисту рекламних кампаній
в IMT ™ ви отримуєте:
Особистий кабінет
Відео всіх лекцій
Куратор групи
Завдання і підтримку
HR підтримку випускникам
Участь в заходах
Так проходить навчання







Навчання контекстній рекламі – швидкий спосіб отримати клієнтів
Один з найшвидших способів отримання клієнтів з пошуку Google. Так, реклама коштує грошей, але при правильному налаштуванні, ви швидко отримуєте клієнтів, головним показником є ROMI.
На курсі ви вивчите інтерфейс кабінету Google Ads – зберете запити, створите рекламні оголошення, оптимізуєте РК, виконайте аналіз конкурентів.
Часто запитують з навчання контекстній рекламі:
Курси контекстної реклами з працевлаштуванням?
Хороші фахівці потрібні завжди! Програма складена практиками, за рекомендаціями ТОП студій. Деякі лектори курсу реклами, власники студій і вже під час курсу “придивляються” до найактивніших і перспективним учням, після курсу і захисту проекту можуть зробити пропозицію роботи.
Що потрібно знати для фахівця з контекстної реклами?
Аналізувати конкурентів, складати ефективні запити, оголошення, оптимізувати рекламу, відстежувати конверсії. Відмінно знати кабінет Google Ads, володіти інструментами контекстної реклами такими як Google Ads Editor.
Що повинен знати PPC manager?
Принципи роботи пошукових систем і соціальних мереж. Інструменти настройки, технічні вимоги до рекламованим матеріалами, бути добре знайомим з системами аналітики. Потенційних покупців рекламованого продукту.
Що за професія PPC менеджер, займається?
Спеціаліст, який займається прогнозуванням, налаштуванням, аналізом і оптимізацією рекламних кампаній в різних системах.
PCC фахівець розшифровка
Pay-Per-Click – різновид реклами в інтернеті з оплатою за клік