КУРС КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ GOOGLE

Початковий рівень
Запуск та налаштування реклами Google з нуля
Фішки контекстної реклами від профі
Оптимізація та налаштування конверсій

Курс у запису — 3 950 грн
У запису з підтримкою — 5 950 грн

Задавайте свої питання у

КОМУ БУДЕ КОРИСНим КУРС GOOGLE ADS?

Новачкам

Опануйте нову професію з найвищою популярністю на ринку праці. Зрозумієте які завдання стоять перед спеціалістом PPC і як отримати перших клієнтів

 

Бізнесменам

Отримайте ключові знання для грамотного управління рекламним бюджетом і більш якісним контролем за підрядниками 

Маркетологам

Навчіться налаштовувати грамотно рекламу і залучати нових клієнтів з мінімальним бюджетом. Сможете розраховувати на більш високий дохід

Ваше время на курсе

3 часа
Продолжительность одного занятия — в сутках 24 часа
17 недель

Одно занятие в неделю — в году 52 недели.

51 час
Чистого времени обучения — в году 8 766 часов.

Програма курса

Складена ​​практикующими спеціалістами та перевірена експертами студій

Зміст курсу

ПІДГОТОВКА ДО ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ

 
  • види рекламнихкампаній Google Ads
  • брифінг бізнесу
  • визначення цілей та показників реклами

СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

 
  • інтерфейс Google Ads
  • створення та налаштування кампаній, групи, оголошення
  • збір ключових слів, сегментація
  • типи відповідності, мінус-слова
  • B2B, B2C, E-commerce

БАНЕРНА РЕКЛАМА GOOGLE КМС

 
  • вибір маркетингових цілей, націлення за аудиторіями
  • релевантні місця розміщення, виняток
  • просування мобільних додатків

АНАЛІТИКА У КОНТЕКСТНІЙ РЕКЛАМІ

 
  • Google Analytics, GA-4, визначення та налаштування конверсій
  • GTM – підключення, теги, тригери
  • можливості Google Marketing Platform

СПЕЦІАЛЬНІ РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ

 
  • кампанії Discovery
  • реклама YouTube, телефонні дзвінки
  • динамічні пошукові кампанії
  • реклама у Google картах.

ОПТИМІЗАЦІЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

 
  • Аудит та складання рекомендацій щодо покращення рекламної кампанії
  • Тестування в Google Optimize

НАЛАШТУВАННЯ РЕМАРКЕТИНГУ

 
  • ремаркетинг – налаштування
  • створення аудиторій за допомогою Google Ads, Analytics
  • настроювання реклами на аудиторію ремаркетингу

РЕКЛАМА У FACEBOOK

 
  • створення Business Manager
  • детальний націлення
  • Lal аудиторії
  • цільова аудиторія, ядро. Ядро ЦА.

НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE SHOPPING

 
  • налаштування Google Merchant
  • скрипти
  • створення торгових кампаній та оголошень у Google Ads

СЕРТИФІКАЦІЯ GOOGLE ADS (ІСПИТ)

 
  • підготовка до іспиту Skillshop (як отримати сертифікат)
  • покроковий план запуску проекту
  • Road Map PPC-фахівця.

Вартість навчання

Вартість курсу залежить від формату навчання.

Курс у записі

2 800 грн

початківець

Старт: листопад

За допомогою

4 950 грн

початківець

Старт: листопад

Очно в академії

9 000 грн

початківець

Старт: листопад

Курс у записі

3 950 грн

Навчайтесь у зручне

для себе час

Актуальный курс на 2022 год

З ПІДТРИМКОЮ

5 950 грн

Перевірка домашніх завдань

QA сесія – 1 раз на тиждень

Старт: 29 ноября

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
3 950
зараз
Підтримка
5 950
зараз

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
2 800
Підтримка
4 950
Очно
9 000

Викладачі курсу

Всі наші викладачі – практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
у сфері інтернет-реклами та викладання.

МИКОЛА СКОРОПАДСЬКИЙ

Засновник агентства контекстної реклами Penguin team

 

Тетяна Сухомліна
Робота з блогерами, influencer marketing

Роман Дударев

Сертифікований спеціаліст Google Ads, Penguin team

Данміїл Куріло

Сертифікований спеціаліст Google Ads,
Highway To Top

Ще трохи про навчання

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Усі лекції записуються та доступні в особистому кабінеті (LMS Академії IMT).

Підтвердження знань та навичок на курсі

Головне – це навик

Усі теми проходять на практиці (70%) для отримання та закріплення навика,а не просто знаний.

Диплом, який цінується

Сильна програма відповідно до вимог ринку курують і засновують SMM студії.

Тестування знань

Навчальні тести в особистому кабінеті для закріплення теорії. Домашнее задание для закріплення практики.

Сервіси курса

Навички в резюме після курсу

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Ваш роботодавець буде радий такому фахівцю, тому що все це ви пройдете на практиці і закріпите ваші навички.

Анастасія Шевченко

Спеціаліст  PPC

Пройшла навчання з курсу контекстної реклами Google, в Академії інтернет-технологій IMT

Інструменти роботи

Инструменты работы

Навички PPC

Набуті знання:

Запуск рекламных кампаний
Налаштування аудиторій
Інструменти аналітики
Налаштування ремаркетингу
Підбор ключових слов
Створення оголошень
Метрики ефективності
Додаткові інструменти

Диплом PPC Specialist

Диплом про успішне завершення курсу видає систему LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань та проходженні всіх тестів.

Компанії в яких працюють
Випускники та викладачі

Хочешь в их команду?

Які зарплати у Google ADS фахівця?

Ринок готовий платити PPC спеціалісту 12–15–25 000 гривень. Все залежить не тільки від досвіду та набору інструментів, але й від того, наскільки комплексно та професійно ви підходите до роботи над проектом.

Підібрали для вас статистику щодо України: Дніпро, Київ, Львів та інших міст. Погортайте галерею по вивчайте.

У IMT ви отримуєте

Особистий кабінет

LMS система з конспектами, відео лекціями, тестами та системою оцінки.

Відео запису лекцій

Кожна лекція записується та доступна вам у будь-який час.

Робота над проектом

Навчальні випробування в особистому кабінеті для закріплення теорії. Домашнє завдання для закріплення практики

Завдання та підтримка

Закріпити матеріал на практиці – виконуєте завдання, які перевіряються.

HR підтримка

Допомагаємо зі складанням резюме та ділимося SEO вакансіями партнерів.

Участь у заходах

В усіх конференціях, які проводить Академія IMT.
Ви можете отримати безкоштовне консультування щодо вибору напрямку або відвідати пробне заняття.

Як вибрати курс Google ADS?

Якісне навчання

Викладачі курсу

Кількість лекторів на курсі — одна людина не може знати всього, кілька лекторів, кожен фахівець у своїй справі.
Один іноді пара лекторів. на яких тримається вся програма, найчастіше хороші промовці.
Навичка доносити та пояснювати — добрий фахівець не завжди, а скоріше часто, не вміє донести свої знання та досвід. У добрих школах викладачів навчають цій навичці.
Немає ресурсів на внутрішнє навчання, через що страждає на якість засвоєння інформації.
Підтримка між лекціями – це ключовий елемент ефективного навчання, куратор, викладач, який відповідає на запитання.
Просто ведуться лекції без будь-якої підтримки.
Відео запис лекцій – повернутися до лекції. переглянути, використовувати під час виконання ДЗ.
Записи з веб-камери в поганій якості і з поганим звуком - дивитися неможливо.
Система оцінювання - важливий елемент розуміння ефективності засвоєння матеріалу.
Немає жодної системи оцінювання та перевірки ДЗ.
Особистий кабінет — з доступом до конспекту, матеріалів, відео записів, системи ДЗ, чек листів та роздаткових матеріалів.
Нема особистого кабінету. максимум це у документах Google або Google classroom.
Доступна повна програма курсу — розуміння всього переліку тем, які будуть розкриті на курсі.
Програма не розкривається повністю, оскільки її чи ні чи вносяться зміни «на льоту».
Скільки часу працює школа — відповідальність та турбота про репутацію, напрацьовано методики навчання.
Поріг входу в освітній бізнес низький, через відсутність критеріїв у клієнта, упаковка в гарну обгортку і знайдеться клієнт, а на виході порожнеча.
Оновлення програми – ринок змінюється, як і технології, вимоги роботодавців.
Немає часу на методичну роботу – є час на лекції та zoom дзвони.

Можливо у вас є досвід роботи

Кожному практикуючому фахівцю потрібно час від часу вдосконалюватись і підвищувати свій професіоналізм, тому ми рекомендуємо

Прокачати
свої скіли

Додаткові навики для PPC
🗓️

ЗБИРАЙ КЛЮЧОВІ ФРАЗИ

які приводять реальних клієнтів на сайт
🤖

СТВОРЮЙ КАМПАНІЇ

правильно налаштовані РК з високою ефективністю
📈

ОПТИМІЗУЙ РЕКЛАМУ

підвищує ефективність кожної кампанії
🤳

АНАЛІЗУЙ ПОКАЗНИКИ

CTR, ROAS vs ROI, CPA, CR, CPO, CPM – де отримувати і, головне, як їх рахувати
🤝

ГОТУЙ САЙТ ДО ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ

оптимізація сайту, юзабіліті, налаштування конверсій та А/Б тест
✏️

ВИВЧАЙ ІНСТРУМЕНТИ

12 ТОП сервісів та інструментів must have для спеціаліста

Для просунутих рекомендуємо

Супер-цена для випускників
🎯

SMM СПЕЦІАЛІСТ

Створіть та оптимізуйте бізнес сторінки та профілі у Facebook, Instagram. Запустіть рекламу в кабінеті Ads Manager.
🎨

Таргетинг Facebook, Instagram

Запускати і створювати рекламу, вивчити кабінет Facebook. спец. ціна: для випускника курсу SMM .
🦄

SEO ОПТИМІЗАЦІЯ

Полный цикл SEO-оптимізації сайту. Актуальні інструменти та методики в SEO. Сервіси та програми з якими працюють студії .
✏️

ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

Дізнайтеся, як розвивати бізнес в мережі. Аналітика плюс планування. Керування каналами SEO, SMM, PPC

Відгуки про курс

Галина Єрмакова

Директор Vdoske

Зрозуміла, що робити у своєму бізнесі.
Налаштувала правильно ретаргетинг, КМС. Зменшила ціну за клік.
Знайшла свою цільову аудиторію…»

Артем Вельможко

Аккаунт-менеджер

«Навчився швидко та якісно створювати РК.
Оптимізувати їх, попередньо аналізувавши…»

КОНСТАНТИН ЄРМОЛЕНКО

Менеджер
«Вивчив усі тонкощі налаштування різних видів рекламних кампаній у Google Ads, вивчив як працює Google Analytics. Ознайомився з налаштуванням рекламних кампаній у Facebook та Instagram. Навчився, як оптимізувати свій сайт…»

Юлія ЗУБАШИЧ

Радар, агентство рекламного консалтингу
«Відмінно структурована інформація щодо всіх аспектів роботи в AdWords. Отримані знання застосовую практично у реальних проектах…»

Галина Ермакова

Директор Vdoske

«Я поняла, що робити у своєму бізнесі.
Настроила правильний ретаргетинг, КМС. Снизила цену за клик.
Нашла свою цільову аудиторію….»

Артем Вельможко

Аккаунт-менеджер

«Навчився швидко і якісно створювати РК.
Оптимізувати їх, попередньо проаналізувавши…»

Константин Ермоленко

Менеджер

«Вивчив усі налаштування тонкостей різних видів рекламних кампаній в Google Ads, вивчив як працює Google Analytics. Відзначився з налаштуванням рекламних кампаній у Facebook та Instagram. Навчився, як оптимізувати свій сайт…

»

ЮЛІЯ ЗУБАШИЧ

Радар, агентство рекламного консалтингу

«Відмінно структурована інформація по всім аспектам роботи в AdWords. Отримані знання застосовуються на практиці в реальних проектах…»

Реєстрація на курс

Вартість курсу залежить від форми навчання

Питання щодо навчання

Якщо ви не знайдете відповіді на питання, що вас цікавить, напишіть нам у телеграм, ми постараємося відповісти на ваші запитання!

Курси контекстної реклами із працевлаштуванням?

Хороші спеціалісти потрібні завжди! Програму складено практиками, за рекомендаціями ТОП студій. Деякі лектори курсу реклами, власники студій і вже під час курсу “придивляються” до найактивніших і найперспективніших учнів, після курсу та захисту проекту можуть зробити пропозицію роботи. ​

Що потрібно знати для фахівця з контекстної реклами?

Аналізувати конкурентів, складати ефективні запити, оголошення, оптимізувати рекламу, відстежувати конверсії. Добре знати кабінет Google Ads, володіти інструментами контекстної реклами такими як Google Ads Editor.

Що потрібно знати PPC manager?

Принципи роботи пошукових систем та соціальних мереж. Інструменти налаштування, технічні вимоги до рекламованих матеріалів, бути добре знайомим із системами аналітики. Потенційних покупців рекламованого продукту.

Що за професія PPC менеджер займається?

Спеціаліст, який займається прогнозуванням, налаштуванням, аналізом та оптимізацією рекламних кампаній у різних системах.

PCC фахівець розшифровка

Pay-Per-Click - різновид реклами в інтернеті з оплатою за клік

Де та як проходить навчання?

Є два формати. Перший заняття проходять офлайн у м. Дніпро в аудиторії з викладачем та другий формат ви знаходитесь вдома та навчаєтесь через онлайн зв'язок у zoom (усі лекції записуються в обох форматах)