Курс інтернет-маркетингу

Початковий рівень
Навчіться просувати бізнес у мережі
Комплексний підхід: аналітика та стратегічне планування
Управління каналами SEO, SMM, PPC, Targeting

Курс у записі — 2 800 грн
У записі з підтримкою — 7 150 грн

Задавайте свої питання у

кому буде корисний курс інтернет-маркетингу?

Новачкам

Зараз необхідні знання інтернет-маркетингу та володіння інструментами просування. Ви хочете змінити професію?

Інтернет-маркетологам

Маркетолог із знаннями digital marketing +50-70% до зарплати, новий рівень проектів та завдань, нові можливості для бізнесу.

ВЛАСНИКАМ БІЗНЕСУ

Без цих знань є небезпека зливати бюджети та оплачувати роботу підрядникам, не отримуючи потрібних результатів.

інструменти інтернет-маркетингу за 9 тижнів

 Інструменти та  стратегії цифрового маркетингу – покрокове вивчення  інтернет-маркетингу на прикладах та на реальних проєктах. Вже на курсі ви починаєте працювати над своїм проєтом.

Ваш час на курсі

3 години

Середній час заняття

9 тижнів

Одне заняття на тиждень

27 годин

Основних занять + додаткові матеріали

Програма курсу

Інструменти та  стратегії Digital Marketing  – послідовне  вивчення  інтернет-маркетингу на прикладах та реальних проектах. Вже  на курсі  ви застосовуєте свої проекти.

Зміст курсу

Основи інтернет-маркетингу

Стратегії просування, інструменти SEO, канали залучення та KPI маркетингу та спеціалістів

  • як працюють пошукові системи, алгоритми
  • визначення, аналіз конкурентів
  • стратегії просування конкурентів
  • сегментація ЦА, визначення цінності, якими каналами користуються
    позиціонування, ton of voice, інформаційне
  • повідомлення на основі каналу комунікації
  • маркетингова вирва залучення, KPI кожного етапу воронкіпа вирви

Семантичне проектування

Підбір запитів та створення структури сайту під пошукову оптимізацію. Розширення семантики. Кластеризація запитів

  • навіщо потрібне семантичне ядро ​​маркетологу
  • як збирати запити для просування
  • запити для контекстної реклами
  • види запитів за частотністю, показником конверсії
  • дослідження СЯ конкурентів
  • визначення ключових блоків запитів для оптимізації, просування

SEO оптимізація, просування

Внутрішня SEO оптимізація та перелінковка. Подання сайту в пошуку для підвищення CTR

  • схеми оптимізації сайтів послуг та інтернет-магазинів
  • ТЗ та постановка завдань на оптимізацію SEO-фахівцю
  • чек лист SEO оптимізації, як контролювати якість
    Як просувати сайт посиланнями? Посилальні стратегії,
  • нарощування посилань, крауд ​​маркетинг, аутрич, аналіз конкурентів
  • аналіз стратегій просування конкурентів
  • інструменти аналізу посилань
  • формування ТЗ для просування
  • складання стратегії просування свого проекту
  • показники ефективності просування, відстеження позицій

Аналітика, конверсії, kpi, ga, gtm

Інструменти та способи відстеження ефективності онлайн маркетингу

  • Google Analytics, GA-4 – ключові показники для маркетолога
  • види та налаштування конверсій сайту, ТЗ програмісту
  • Google Tag Manager для маркетолога, можливості
  • Search Console – контроль сайту в organic search, результати SEO-оптимізації та просування
  • відстеження позицій сайту у пошуку
  • IP телефонія та call tracking, інструмент аналітики маркетолога та відділу продажів, зв’язок телефонії та CRM системи
  • наскрізна аналітика, шлях клієнта, канали у вирві

Контекстна реклама google ads

Отримання клієнтів із платного каналу. Створення РК, оголошень. оптимізація рекламних кампаній. 

  • планування рекламної кампанії
  • підбір ключових слів, інструменти збору фраз
  • організація кампанії, груп оголошень
  • створення, настроювання рекламної кампанії
  • створення оголошень, розширень
  • вибір стратегії призначення ставок
  • відстеження конверсій, налаштування GTM, GA
  • планування та запуск банерної та відео реклами
  • налаштування аудиторій для ремаркетингу
  • налаштування показу на регіон, пристрої, підлогу
  • відстеження KPI, ефективності РК
  • показники ROI, ROMI, ROAS

Технічна оптимізація сайту

Швидкість завантаження сайту, коди відповіді сервера, системні файли robots.txt та .htaccess

  • перевірка швидкості завантаження сайту
  • складаємо ТЗ програмістам
  • сервіси перевірки швидкості
  • чек лист технічної оптимізації
  • на що звертати насамперед
  • що впливає на просування сайту
  • перевірка адаптивної версії сайту
  • роль AMP сторінок та як їх зробити

Юзабіліті, створення сайтів

Способи створення веб-сайтів. Конструктори, CMS системи, самопис. Який вибрати під завдання.

  • чек лист юзабіліті аналіз сайту
  • патерни поведінки користувача
  • ТЗ на доопрацювання сайту
  • прототипування сайтів
  • порядок проектування нового сайту
  • ключові помилки в юзабіліті
  • АБ тестування за допомогою Google Optimize (візуальне програмування без програміста)

SMM-маркетинг, націлення facebook, instagram

Соц. мережі – активний канал взаємодії із ЦА. Просування, націлення у Facebook, Instagram

  • SMM просування, залучення, утримання аудиторії
  • реклама у Facebook, Instagram, KPI, ROMI каналу
  • відстеження, управління репутацією на соц. мережах
  • Influencer marketing, робота з блогерами
  • Messenger bot marketing – альтернатива Email-маркетингу. Зростання бази, залучення, утримання, повторний продаж

Копірайтинг, контент-маркетинг

Як ставити завдання з написання текстів. SEO тексти та контент-маркетинг, тексти для соціальних мереж

  • копірайтинг для SMM
  • продають тексти
  • ТЗ на написання SEO текстів
  • як шукати та контролювати копірайтерів на freelance
  • план контент-маркетингу, які KPI ставити
  • написання текстів для Email, месенджерів
  • унікальність, нудота, водність та ін. показники
  • проектування LandingPage

Аналіз конкурентів. стратегії просування

Стратегія та план просування проекту з бюджетами та KPI на 6 місяців. Захист проекту

  • складання стратегії просування на підставі конкурентів
  • складання плану з бюджетами
  • встановлення KPI
  • визначення показників розрахунку ROI, ROMI, ROAS
  • розподіл робіт за фахівцями

вартість навчання

залежить від формату навчання

Курс у записі

2 800 ГРН

початківець

Старт: листопад

За допомогою

7 150 грн

початківець

Старт: листопад

Очно в академії

13 000 грн

початківець

Старт: листопад

Курс у записі

2 800 грн

Навчайтесь у зручний

для себе час

Актуальный курс на 2022 год

З ПІДТРИМКОЮ

7 150 грн

Перевірка домашніх завдань

зворотній зв’язок від кураторів

Старт: 29 ноября

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
2 800
+
Підтримка
7 150
1 ноя.
Очно
13 000
24 ноя.

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
2 800
30 окт.
Підтримка
7 150
1 ноя.

Викладачі курсу

Всі наші лектори – практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
у сфері інтернет-маркетингу та викладання.

Олександр Мілютін

Директор Академії IMT, в маркетингу з 2008, IT, Маркетинг. Досвід створення та просування перших курсів з інтернет-маркетингу, SEO, PPC, SMM, Targeting у Дніпрі. Речник конференцій, запрошений лектор навчальних закладів, організатор щорічної конференції Digital Marketing Trends, I’m SMM

Даниїл Курило

Сертифікований спеціаліст з реклами Google Ads

Злата Пустовалова

Керівник SEO в Livepage
 

Ще трохи про навчання

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Усі лекції записуються та доступні в особистому кабінеті (LMS Академії IMT).

Підтвердження знань та навичок на курсі

Головне – це навик

Не просто диплом, а актуальні знання, закріплені практикою

Диплом, який цінується

Окрім потужної програми, ми даємо багато практики, допомагаємо з працевлаштуванням  

Тестування знань

Автоматичне тестування з кожної теми курсу SEO. Дипломування  

Всі наші лектори – практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
у сфері інтернет-маркетингу та викладання.

Сервіси курсу

Використання ChatGPT в маркетингу

Навички у резюме після курсу

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Ваш роботодавець буде радий такому фахівцю, тому що все це ви пройдете на практиці і закріпите ваші навички.

Анастасія Шевченко

Digital Marketing

Пройшла навчання з курсу інтернет-маркетинг, в Академії інтернет-технологій IMT.

Інструменти роботи

Інструменти роботы

НАВИЧКИ

НАБУТІ ЗНАННЯ:

Стратегії
Складання стратегій виходячи з досліджень ринку, ЦА, конкурентного аналізу. Інструменти Serpstat, Ahrefs, Similarweb
Сегментація
Сегментація ЦА на підставі досліджень, статистики, анкетування
Бюджетування
Складання плану, бюджетів каналами залучення ЦА. Установка метрик ефективності та KPI каналів
Постановка задач
ТЗ та постановка завдань та контроль підрядників у SEO оптимізації, просуванні та платних каналів трафіку
Аналітика
Просування
Контент
ТЗ, пошук підрядників, контроль якості, термінів створення контенту, розміщення
Google Ads, Fb таргетинг
Копірайтінг

Диплом Digital Marketing

Диплом про успішне завершення курсу видає систему LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань та проходженні всіх тестів.

Компанії в яких працюють
Випускники та викладачі

Бажаешь до їхньої команди?

Які зарплати у спеціаліста digital marketing?

Ринок готовий платити фахівцю 12–15–20 тисяч гривень.
Все залежить не тільки від досвіду та набору інструментів, але й від того, наскільки комплексно та професійно ви підходите до роботи над проектом.

Підібрали для вас статистику щодо України: Дніпро, Київ, Львів та інших міст. Погортайте галерею по вивчайте.

У IMT ви отримуєте

Особистий кабінет

LMS система з конспектами, відео лекціями, тестами та системою оцінки.

Відео запису лекцій

Кожна лекція записується та доступна вам у будь-який час.

Робота над проектом

Навчальні випробування в особистому кабінеті для закріплення теорії. Домашнє завдання для закріплення практики

Завдання та підтримка

Закріпити матеріал на практиці – виконуєте завдання, які перевіряються.

HR підтримка

Допомагаємо зі складанням резюме та ділимося SEO вакансіями партнерів.

Участь у заходах

В усіх конференціях, які проводить Академія IMT.
Ви можете отримати безкоштовне консультування щодо вибору напрямку або відвідати пробне заняття.

Як вибрати курс?

Якісне навчання

Викладачі курсу

Кількість лекторів на курсі — одна людина не може знати всього, кілька лекторів, кожен фахівець у своїй справі.
Один іноді пара лекторів. на яких тримається вся програма, найчастіше хороші промовці.
Навичка доносити та пояснювати — добрий фахівець не завжди, а скоріше часто, не вміє донести свої знання та досвід. У добрих школах викладачів навчають цій навичці.
Немає ресурсів на внутрішнє навчання, через що страждає на якість засвоєння інформації.
Підтримка між лекціями – це ключовий елемент ефективного навчання, куратор, викладач, який відповідає на запитання.
Просто ведуться лекції без будь-якої підтримки.
Відео запис лекцій – повернутися до лекції. переглянути, використовувати під час виконання ДЗ.
Записи з веб-камери в поганій якості і з поганим звуком - дивитися неможливо.
Система оцінювання - важливий елемент розуміння ефективності засвоєння матеріалу.
Немає жодної системи оцінювання та перевірки ДЗ.
Особистий кабінет — з доступом до конспекту, матеріалів, відео записів, системи ДЗ, чек листів та роздаткових матеріалів.
Нема особистого кабінету. максимум це у документах Google або Google classroom.
Доступна повна програма курсу — розуміння всього переліку тем, які будуть розкриті на курсі.
Програма не розкривається повністю, оскільки її чи ні чи вносяться зміни «на льоту».
Скільки часу працює школа — відповідальність та турбота про репутацію, напрацьовано методики навчання.
Поріг входу в освітній бізнес низький, через відсутність критеріїв у клієнта, упаковка в гарну обгортку і знайдеться клієнт, а на виході порожнеча.
Оновлення програми – ринок змінюється, як і технології, вимоги роботодавців.
Немає часу на методичну роботу – є час на лекції та zoom дзвони.

Можливо у вас є досвід роботи

Кожному практикуючому фахівцю потрібно час від часу вдосконалюватись і підвищувати свій професіоналізм, тому ми рекомендуємо

Прокачати
свої скіли

Додаткові навички для ІМ
🗓️

Які запити вибрати

Складати ефективні списки ключових фраз
🤖

Як працює seo

Робити ефективну SEO оптимізацію сторінок
📈

Контролювати підрядників

Складати ТЗ, контролювати та розуміти звіти оптимізаторів
🤳

Стратегії просування

Купувати, отримувати посилання. Будувати масу посилань. Отримувати позиції
🤝

Прискорити сайт

Виправляти технічні помилки, прискорювати завантаження
✏️

Аналізувати конкурентів та позиції

Освойте Google Analytics, Tag Manager та відстеження позицій

Для просунутих рекомендуємо

Супер-ціна для випускників
🎯

SEO оптимізація

Для управління командою оптимізаторів необхідно розуміти алгоритми Google, SEO оптимізацію та просування сайтів, технічний аудит
🎨

SMM спеціаліст

Стратегія просування бізнесу в соцмережах, інструменти залучення та утримання аудиторії Facebook, Instagram створення контенту
🦄

Націлювання на facebook, Instagram

Запускати та налаштовувати рекламу, вивчити кабінет Facebook спец. ціна: для випускника курсу SMM.
✏️

Контекстна реклама Google

Google Ads – ефективний інструмент залучення потенційних клієнтів. Швидко, ефективно. Слідкуй за заявками, розраховуй рентабельність.

Відгуки про курс

тетяна довженко

“директор Продмаш”
«Наразі йде створення нового сайту підприємства. Вивчення курсу Інтернет-маркетинг дозволило компетентно і з порозумінням вирішувати питання з розробником, дизайнером, копірайтером, а також самостійно вирішувати деякі завдання, оскільки до знань ЦА і товару додалися знання, отримані на курсі…»

Дмитро Дорошенко

Виробництво взуття
«Результат отримав набагато більше, ніж очікував. Дуже хороша подача інформації, все доступне і прозоре, завжди на всі запитання хороші відповіді. Аудиторії комфортні та зручні.»

Леонід Зайченко

Компанія ПромБок

«За деякими позиціями мій сайт вийшов у ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоробки програміста (помилки) ліві посилання, зайві сторінки. 3. Отримав розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Розуміння правильної кількості текстів. 5. Правильно зібрав СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмайстрами.

Яна Остапкович

Фахівець-початківець

«Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.

ТЕТЯНА ДОВЖЕНКО

“директор Продмаш”

«Наразі йде створення нового сайту підприємства.
Вивчення курсу Інтернет-маркетинг дозволило компетентно і з порозумінням вирішувати питання з розробником, дизайнером, копірайтером, а також самостійно вирішувати деякі завдання, оскільки до знань ЦА і товару додалися знання, отримані на курсі…»

Дмитрий Дорошенко

Производство обуви

«Результат отримав набагато більше, ніж очікував. Дуже хороша подача інформації, все доступне і прозоре, завжди на всі запитання хороші відповіді. Аудиторії комфортні та зручні.»

Леонид Зайченко

Компания ПромБок

«За деякими позиціями мій сайт вийшов у ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоробки програміста (помилки) ліві посилання, зайві сторінки. 3. Отримав розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Розуміння правильної кількості текстів. 5. Правильно зібрав СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмайстрами.

Яна Остапкович

Начинающий специалист

«Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.”

Реєстрація на курс Інтернет-маркетинга

Вартість курсу залежить від форми навчання

Питання щодо навчання

Якщо ви не знайдете відповіді на питання, що вас цікавить, напишіть нам у телеграм, ми постараємося відповісти на ваші запитання!

Чи підійде інтернет-маркетинг для зміни професії?

Ми проводимо консультацію щодо вибору напрямку у зміні професії. За 10 років ми відпрацювали методику рекомендацій, поставивши вам кілька питань, можемо запропонувати варіанти, куди варто спробувати свої сили. >80% людей підтверджують, що зробили правильний вибір.

Чи можна сплатити курс на виплат?

Для зручності ми поділяємо оплату на кілька частин. Це не впливає на вартість. У поодиноких випадках, ситуації бувають різні, можемо поділити ще більше платежів. Телефонуйте, домовимось!

Що потрібно знати, щоб стати інтернет-маркетологом?

Digital Marketing необхідний управління онлайн маркетингом. Якщо у вас є базові знання в маркетингу, ви сильно прокачаєтесь в маркетингу і зможете: а) знайти свій напрямок для розвитку; б) контролювати роботу підрядників і будувати ефективні стратегії. Все що потрібно – це бути впевненим користувачем ПК та бажання розвиватися.

Чи є запис занять та додаткові матеріали?

Є. В хорошій якості. Ми не просто ставимо веб-камеру і записуємо для галочки. Відео адміністратори записують кожне заняття, вивантажують до кабінету та стежать за їх якістю. Ми почали записувати лекції з 2015 року, за довго те, як це стало must have.

Чи є домашні завдання та перевірка?

Обов'язково! Без закріплення пройденого матеріалу – це будуть просто лекції, хоч і професійно підготовлені та проведені (всі викладачі проходять кваліфікаційну підготовку перед тим, як розпочати навчання). У кожному уроці є завдання, терміни здачі, їх перевіряють та дають розгорнуту відповідь-коментар. Якщо завдання вимагає розбору, може бути організовано додатковий мітинг із групою.

Як робити практику, якщо у мене немає сайту?

Практика - 80% успіху навчання. Ми це знаємо та підготували безкоштовний курс зі створення свого сайту. Ви швидко, без підготовки у програмуванні створите свій перший сайт, над яким працюватимете і відстежуватимете результати.