Ми розвиваємо методику навчання з 2011 року, це дозволяє команді фахівців ефективно будувати лекції,
а випускникам отримувати результати вже під час курсу.
Детальніше про методику навчання
Автори та ведучі програми, досвідчені спеціалісти з багаторічним досвідом, які працюють у ТОП-компаніях або власниках бізнесу
ОЛЕКСАНДР МІЛЮТІН
Директор Академії IMT, в маркетингу з 2008, Освіта: IT, Маркетинг. Опит створення та просування перших курсів по інтернет-маркетингу, SEO, PPC, SMM, Таргетинг в Днепре. Спайкер конференцій, приглашённий лектор навчальних заведень, організатор щорічної конференції Digital Marketing Trends, I’m SMM
Диплом про успішне завершення курсу видає система LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань і проходженні всіх тестів.
Безусловно, не все довіряють відгуків про компанію на сайті компанії!
1. Ми працюємо з 2010 року, це про багато говорить.
2. Ви можете знайти відгуки на незалежних ресурсах
3. Тисячі бумажні відгуки за 10+ років, які ми аналізуємо та моментально реагуємо на кожне зауваження
Компанія ПромБок
«За деякими позиціями мій сайт вийшов в ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоділки програміста (ошибки) ліві посилання, лішні сторінки. 3. Получив розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Понімання правильного кількості текстів. 5. Правильно собрал СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмастерами.»
Начинающий спеціаліст
«Поскольку інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала і узнала. Курс хороший, повний. Такое обучение нам много лучше чем самостоятельное. Дуже сподобалось вводное заняття, видно, що Олександр серйозно відноситься до навчання.»
Хочете щось спитати?
В основі нашої методики побудови лекцій, навчання викладачів, створення навчальних програм та методичних матеріалів лежить андрагогіка. Це наука навчання дорослих. Наші методисти вивчають андрагогіку та впроваджують її у навчальний процес з 2011 року.
Мало легко визначити фахівців і поставити їх розповідати матеріал перед аудиторією! Кожен, хто приходить до нас вчиться, приходить не просто за знаннями, навіть не за навичками, а за результатом цих знань, навичок, умінь.
Справи не знаються, справи робляться. Мало знати, потрібно впровадити, отримати досвід і вичленувати кращі, ефективні практики.
Ось приклад наших напрацювань на Едгару Дейлу та його конусу навчання:
Читання – ми створюємо онлайн конспект лекцій, методички у текстовому форматі, для зручності сприйняття. Всі матеріали доступні у нашому онлайн університеті та навіть у мобільному додатку на телефоні!
Слухання – усі викладачі Академії, проходять адаптацію, навчаються викладати. У лекціях для викладачів, одна з перших тем, це робота з голосом та мовою – її швидкість, чіткість, передача інтонацій та емоцій. Викладачі навчаються працювати своїм голосом
Погляд на малюнок – використовуємо дошку, весь конспект супроводжується зображеннями, інфографікою. Викладачі навчаються працювати з дошкою, роблять дошку конгруентною темі лекції та своїм виступам.
Перегляд відео – всі лекції записуються на відео, на лекціях сидять спеціальні люди (відео адміністратори), які відповідають за якість запису та його доступність у закритих групах. Весь матеріал в онлайн-конспекті супроводжується відео матеріалами. Які спеціально записано під мікро теми. Зручний формат по 3-5 хвилин дозволяє не втрачати нитки та фокус уваги. Усі відео доступні студентам та 6 місяців для випускників. Відео можна дивитися в будь-який час і на будь-якому пристрої навіть на телефоні!
Погляд зразок — на лекціях розглядаються навчальні приклади + перевірка домашніх завдань із практичними розборами групи, тобто. студенти бачать не просто приклад, не лише своє завдання, а й набираються досвіду, бачачи розбори одногрупників. В онлайн конспекті, у кожній темі є кілька прикладів, таким чином один приклад розглядається від 5 до 17 разів з різних ракурсів та різними нюансами (це ще одна методика навчання через розуміння процесу на прикладах).
Спостереження за демонстрацією – демонстрація екрану під час лекції викладачі показують реальні приклади. Студенти бачать екран на моніторі + в аудиторіях є великі екрани (для зручності, кому як зручно), а учасникам дистанційного навчання екран перемикають відео адміністратори. Екран, викладач, дошка – все це перемикається адміністратором і залишається в записі!
Участь у дискусії – обговорення у закритих чатах завдань та практики, обговорення домашніх завдань під час перевірки викладачем.
Виступ із промовою – захист проектів, коментування своїх домашніх завдань. Чому було зроблено саме так, як це робили. Цей прийом часто використовують на співбесідах у компаніях, більше для розуміння не було зроблено, а як майбутній співробітник мислить, як вміє обґрунтувати свої дії.
Імітація реальної діяльності – виконуючи домашні завдання, часто студенти приходять зі своїми проектами, навчаючись і працюючи над своїми реальними проектами – отримують і оцінюють свої результати під менторством досвідчених фахівців.
Виконання реальної дії — для цього ми організували та підтримуємо Інкубатор — це майданчик, де студенти збираються та під кураторством спеціаліста виконують реальну роботу над проектом Академії чи своїм власним. Це не лекції, це реальна робота з результатами, помилками, а досвід — син важких помилок .
Сподіваємося, що цих аргументів достатньо, щоб переконати вас у тому, що ми не просто зібрали команду професіоналів, а й навчили їх ефективно навчати — для того, щоб випускники не просто знали, а вміли й отримували результати. Це нам подобається, ми отримуємо величезне задоволення, коли у наших випускників виходить, є результати. Саме тому ми не гарантуємо працевлаштування і не використовуємо інші маркетингові хитрощі (хоча як маркетологи, ми це знаємо і вміємо) тільки заради того, щоб залучити, ми працюємо на результат і цим пишаємося!
Ми не прагнемо отримати клієнта за будь-яку ціну, ми цінуємо свій час і час клієнта, але часто критерієм вибору є не вірні, маркетингові прийоми. Ось про що варто запитати (не дивлячись на гарну рекламу, сайт, мова менеджера або позиції в пошуку):