КУРС КОПІРАЙТИНГУ

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
 

Стань професійним копірайтером
Заробляй написанням ефективних текстів
Професія з нуля до перших замовлень

Курс у записі – 3 700 грн

Задавайте свої питання у

КОМУ БУДЕ КОРИСНИЙ КУРС КОПІРАЙТИНГУ ?

Маркетологам, SMM та SEO фахівцям

Курс для тих, хто хоче навчитися створювати тексти, що продають, систематизувати базові знання, генерувати високоякісний контент для медіа та соцмереж

Контент
менеджерам

Отримайте корисні навички у створенні цікавого та захоплюючого контенту для свого та клієнтського ресурсу

Для тих, хто хоче змінити професію

Оволодієте з нуля затребуваною онлайн-професією. Отримайте нові компетенції, перше портфоліо та сертифікат, що підтверджує ваш рівень знань

На курсі акцент буде на маркетинг. Просто тексти нікому не потрібні чи потрібні за 3 копійки.
Розуміємо покупців, товар, конкурентів та створюємо текст, який приносить гроші всім учасникам процесу!

 
 

Ваше время на курсе

3 часа
Продолжительность одного занятия — в сутках 24 часа
17 недель

Одно занятие в неделю — в году 52 недели.

51 час
Чистого времени обучения — в году 8 766 часов.

Програма курса

Копірайтинг разом із маркетингом – курс підходить навіть тим, хто раніше не писав і не продавав. Ви з азів вивчите розробку текстів, що продають.

Зміст курсу

Про копірайтинг та копірайтерів

  • На які напрями ділиться ринок копірайтингу, в яких водяться гроші, які бувають тексти.
  • Розберемо базові техніки копірайтингу, на які має спиратися сучасний текст.

Розробка тексту, що продає

  • Маркетингове заняття. Починаємо підготовку до створення тексту, що продає. Він базується на трьох складових:
    – Знання продукту.
    – Знання покупця.
    – Знання конкурентів.
  • Подивимося, як сегментувати ринок, якими методиками можна виявити потреби цільової аудиторії та навіщо дивитися на конкурентів.

Розробка УТП

  • УТП – унікальна торгова пропозиція. Основа будь-якого презентаційного тексту.
  • На 20+ прикладах розглянемо 2 способи розробки УТП: швидкий та фундаментальний (складається із семи кроків). Ви отримуєте 5 схем із формулювання УТП.

Прийоми психологічного впливу

  • Тригер – спусковий гачок; щось, що впливає на поведінку людини. Проаналізуємо 6 базових психологічних тригерів та 30+ так званих «больових» або «гарячих точок».
  • Вони впливають рішення людини про купівлю. На вас чекає більше 15 рекламних прикладів.

Стратегії тексту, що продає

  • Є проблема: знаю клієнта, знаю продукт, але не можу вилити ці знання на папір. Допоможуть формули тексту, що продає. Розберемо 5 формул. Їх у копірайтингу в кілька разів більше, але ці 5 найбільш універсальні та прості у застосуванні.
  • За кроками проходимо етапи створення тексту, що продає: від заголовка до заклику до дії.
  • До кожної техніки реальний приклад.

Золоті правила тексту, що продає

Продовження попереднього заняття. Аналізуємо точкові техніки, щоб вигідно презентувати товар чи послугу. Кожна із 45+ технік супроводжується реальними прикладами.

SEO-копірайтинг

  • Навіть геніальний текст марний без читача. SEO – це залучення аудиторії з пошукових систем.
  • Вивчимо, які тексти любить Google і чим їх наповнити, щоб сторінка просунулася вгору у видачі.
  • Проаналізуємо кілька реальних ТЗ замовників.

Сторінка «Про компанію»

Є про що посперечатися, але це один із найпопулярніших текстів у полі завдань копірайтера. Розглянемо, чому більшість текстів про компанію — похмуре самолюбування і як розповісти про бізнес через призму користі потенційному клієнту.
 
 
 

Комерційні пропозиції

Один із найскладніших видів тексту. Але й один із найбільш високооплачуваних. Проговоримо нюанси створення КП, ключові помилки та механіку доставки. Наприкінці — 14 прикладів КП для мозкового штурму та натхнення.
 
 
 

Email- и messenger-маркетинг

Чому email-маркетинг вмирає-вмирає, і все не помре? З’ясуємо, як залучати та утримувати клієнтів за допомогою пошти та месенджерів. Це класична технологія підігріву. Застосовується в будь-якому каналі.
 
 
 

Робота з відгуками та негативними коментарями

Як отримати відгуки? Як розміщувати їх у тексті? Що вони повинні утримувати, щоб допомагати бізнесу, а не просто висіти на сайті? Все це плюс прийоми відповідей на негативні коментарі розбираємо на занятті.

Техніки та прийоми розробки тексту, що продає

На попередньому занятті ми “ставили ялинку”, тепер час “підбирати іграшки”. За 2 заняття вивчимо 45+ технік копірайтингу. Це точкові прийоми, якими можна посилити текст, що продає, і рекламу.
 
 

Правила редагування

У нас готовий текст, що продає, але чи зручний він читачеві? Чи зрозумілий його сенс? Пропрацюємо правила редагування тексту: структура, як вичитувати, що видаляти та замінювати, як працювати з ємністю речень та абзаців.
 
 

Головна сторінка сайту

  • Починаємо другу, практичну частину курсу.
  • Беремо найбільш популярні на ринку види текстів і щільно, на прикладах, розбираємо механіку їх розробки. У результаті після курсу ви готові взяти практично будь-яке бізнес-завдання.
  • Це заняття про текст для головної сторінки сайту: чому це не повинен бути текст «Про компанію», яких помилок припускаються маркетологи та багато іншого.

Лендінги

Лендінг – промо-сторінка, на якій людина повинна прийняти рішення про покупку. Потрібен насичений з погляду маркетингу текст, часто агресивний. Навчимося створювати такий текст і подивимося, як не переборщити. Як завжди на занятті: теорія + кілька десятків реальних прикладів для аналізу.
 
 
 
 

Контент-маркетинг

  • Дізнаєтесь, як контент-маркетинг допомагає компанії завойовувати клієнтів.
  • Чому це довго та дорого, але може стати альтернативою рекламі.
  • Для яких ринків та у яких ситуаціях актуальний контент-маркетинг.

Копірайтинг для соціальних мереж

  • Працюємо у п’яти напрямках:
    – Тексти для постів у рамках регулярного контент-маркетингу
    – Продають тексти для постів
    – Банерна реклама
    – Робота з коментарями
    – Тексти особистих повідомлень.
  • Ключове завдання – привернути увагу. Вона завжди стоїть перед копірайтером, але в соцмережах особливо важлива та складна. Виявимо, як її вирішувати.

Іспит

Підбиваємо підсумки, розбираємо список літератури, потім напуття, прощання, сльози, тестування.

КОПІРАЙТИНГ – ОСНОВНА НАВИЧКА УСПІШНОГО ПІДПРИЄМЦЯ

Копірайтинг називають однією з основних навичок успішного підприємця.

Ви, як бізнесмен, працюєте з текстом постійно: бізнес-плани, листування з інвесторами та партнерами, коригування комерційних пропозицій, спілкування з пресою тощо. У успішного бізнесмена текст не тільки грамотний, а й переконливий – він створює репутацію та вирішує поставлені завдання.

Навіть якщо ви не пишете самостійно, ви ставите завдання підлеглим, контролюєте їх та приймаєте роботу. І щоб цей процес був максимально результативним – вам потрібно знати систему зсередини, розуміти, як створюються тексти, які вирішують ваші завдання.

Вартість навчання

Вартість курсу залежить від формату навчання.

Курс у записі

2 350 грн

початківець
Старт: 27 жовтня

За допомогою

4 235 грн

початківець
Старт: 27 жовтня

Очно в академії

7 700 грн

початківець
Старт: 27 жовтня

Курс у записі

3 700 грн

Навчайтесь у зручне

для себе час

Актуальный курс на 2022 год

Курс у записі

2 350 грн

Навчайтесь у зручне

для себе час

Актуальный курс на 2022 год

З ПІДТРИМКОЮ

4 235 грн

Перевірка домашніх завдань

QA сесія – 1 раз на тиждень

Старт: 29 ноября

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
2 350
зараз
Підтримка
4 235
зараз

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
3 700
зараз

Вартість навчання

 Вартість курсу залежить від формату навчання

Формат:
Вартість у гривнях:
Старт курса:
Особистий кабінет
Відео-запись:
Сервіси:
Викладачь:
Комп'ютер:
Нетворкінг:
У запису
2 350
30 окт.
Підтримка
4 235
1 ноя.
Очно
7 700
24 ноя.

ВИКЛАДАЧІ КУРСУ

Якщо ви маркетолог, «продажник», копірайтер (або хочете стати ним):
Ви навчитеся створювати контент, який:
по-перше, дає результат;
по-друге, дозволяє вам заробляти (у середньому копірайтинг, що продає, коштує на ринку від 60 USD).

Олександр Бихно

Керівник копірайтингу-центру в ПриватБанк.
Професійний копірайтер з 2011 року, викладає з 2013 року.
Досягнення: розробив понад 1400 текстів, що продають, для 220+ видів бізнесу, найкраща конверсія – 19,1% (кожний п’ятий відвідувач сторінки здійснював потрібну цільову дію). Займався відділом копірайтингу в агентстві інтернет-маркетингу.

Ще трохи про навчання

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Усі лекції записуються та доступні в особистому кабінеті (LMS Академії IMT).

ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗНАНЬ І НАВИКІВ НА КУРСІ

Курс практичний, як і сам досвід копірайтингу. 16 будинків. Аналіз понад 200 реклам та продаючих текстів на заняттях.
Як складати портрет цільової аудиторії та аналізувати конкурентів, чому важливий скелет тексту та які прийоми копірайтингу застосовувати для різних видів тексту, як оцінювати текст, яких помилок припускаються копірайтери та багато іншого.

 

Ви, як бізнесмен, працюєте з текстом постійно: бізнес-плани, листування з інвесторами та партнерами, коригування комерційних пропозицій, спілкування з пресою тощо. У успішного бізнесмена текст не тільки грамотний, а й переконливий – він створює репутацію та вирішує поставлені завдання.

Навіть якщо ви не пишете самостійно, ви ставите завдання підлеглим, контролюєте їх та приймаєте роботу. І щоб цей процес був максимально результативним – вам потрібно знати систему зсередини, розуміти, як створюються тексти, які вирішують ваші завдання.

Головне – це навик

Не просто диплом, а актуальні знання, закріплені практикою

Диплом, який цінується

Окрім потужної програми, ми даємо багато практики, допомагаємо з працевлаштуванням

 

Тестування знань

Автоматичне тестування з кожної теми курсу SEO. Дипломування

 

Сервіси курсу

Навички у резюме після курсу

Повністю обладнані та комфортні аудиторії у центрі міста. Ваш роботодавець буде радий такому фахівцю, тому що все це ви пройдете на практиці і закріпите ваші навички.

Анастасія Шевченко

копірайтер

Пройшла навчання з курсу копірайтингу в Академії інтернет-технологій IMT.

Інструменти роботи

Инструменты работы

НАВИЧКИ

НАБУТІ ЗНАННЯ :

УТП
Розробка УТП компанії, бренду, позиціонування
Сегментування ЦА
Сегментувати ринок, складання портрета ЦА
Контент-маркетинг
Побудова системи контент-маркетингу у компанії
Тексти для сайту
Розробка основних текстів у копірайтингу: головна сторінка, про компанію, лендинги, комерційні пропозиції
Продають тексти
Написання текстів, що продають

Диплом копірайтера

Диплом для успішного завершення курсу видає систему LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань та проходженні всіх тестів.

Компанії в яких працюють
Випускники та викладачі

Бажаешь до їхньої команди?

ЯКІ ЗАРПЛАТИ ТА ЧЕКИ

Потрібна професія, бо тексти потрібні скрізь. У маркетингу це обов’язкова навичка і маркетолога, і підприємця. Тексти потрібні на сайті, у соціальних мережах, у листуванні, у відеороликах, без текстів не створити Landing Page або презентацію.

 

Підібрали для вас статистику щодо України: Дніпро, Київ, Львів та інших міст. Погортайте галерею по вивчайте.

У IMT ви отримуєте

Особистий кабінет

LMS система з конспектами, відео лекціями, тестами та системою оцінки.

Відео запису лекцій

Кожна лекція записується та доступна вам у будь-який час.

Робота над проектом

Навчальні випробування в особистому кабінеті для закріплення теорії. Домашнє завдання для закріплення практики

Завдання та підтримка

Закріпити матеріал на практиці – виконуєте завдання, які перевіряються.

HR підтримка

Допомагаємо зі складанням резюме та ділимося SEO вакансіями партнерів.

Участь у заходах

В усіх конференціях, які проводить Академія IMT.
Ви можете отримати безкоштовне консультування щодо вибору напрямку або відвідати пробне заняття.

Як вибрати курс?

Якісне навчання

Викладачі курсу

Навичка доносити та пояснювати — добрий фахівець не завжди, а скоріше часто, не вміє донести свої знання та досвід. У добрих школах викладачів навчають цій навичці.
Немає ресурсів на внутрішнє навчання, через що страждає на якість засвоєння інформації.
Підтримка між лекціями – це ключовий елемент ефективного навчання, куратор, викладач, який відповідає на запитання.
Просто ведуться лекції без будь-якої підтримки.
Відео запис лекцій – повернутися до лекції. переглянути, використовувати під час виконання ДЗ.
Записи з веб-камери в поганій якості і з поганим звуком - дивитися неможливо.
Система оцінювання - важливий елемент розуміння ефективності засвоєння матеріалу.
Немає жодної системи оцінювання та перевірки ДЗ.
Особистий кабінет — з доступом до конспекту, матеріалів, відео записів, системи ДЗ, чек листів та роздаткових матеріалів.
Нема особистого кабінету. максимум це у документах Google або Google classroom.
Доступна повна програма курсу — розуміння всього переліку тем, які будуть розкриті на курсі.
Програма не розкривається повністю, оскільки її чи ні чи вносяться зміни «на льоту».
Скільки часу працює школа — відповідальність та турбота про репутацію, напрацьовано методики навчання.
Поріг входу в освітній бізнес низький, через відсутність критеріїв у клієнта, упаковка в гарну обгортку і знайдеться клієнт, а на виході порожнеча.
Оновлення програми – ринок змінюється, як і технології, вимоги роботодавців.
Немає часу на методичну роботу – є час на лекції та zoom дзвони.

Можливо у вас є досвід роботи

Кожному практикуючому фахівцю потрібно час від часу вдосконалюватись і підвищувати свій професіоналізм, тому ми рекомендуємо

ПРОКАЧАТИ
СВОЇ СКІЛИ

Додаткові навички
🗓️

ОСВОЙТЕ БАЗУ

Актуальні знання, конспект курсу оновлюється кожні 2 місяці
🤖

ПРАКТИКА + ТЕОРІЯ

Двокомпонентні заняття: теорія та практична частина з прикладами
📈

РЕЗУЛЬТАТ НА КУРСІ

За 18 занять можна створити 5-9 текстів та вийти з повним портфоліо
🤳

ПЕРЕВІРКА ЗАВДАНЬ

Детальний аналіз 2 рази на тиждень: що покращити в тексті, як і чому
🤝

ДІАЛОГ НА ЛЕКЦІЇ

Жива розмова: ми сперечаємося, наводимо приклади. Це не просто лекції
✏️

КОМУНІТІ КОПІРАЙТЕРІВ

Група в telegram для знайомства та розбору цікавих прикладів

ДЛЯ ПРОСУНУТИХ РЕКОМЕНДУЄМО

Супер-ціна для випускників
🎯

SEO ОПТИМІЗАЦІЯ

Повний цикл SEO-оптимізації сайту. Актуальні інструменти та методики. Сервіси та програми з якими працюють студії.
🎨

SMM СПЕЦІАЛІСТ

Створіть та оптимізуйте бізнес сторінки та профілі у Facebook, Instagram. Запустіть рекламу в кабінеті Ads Manager.
🦄

ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

Дізнаєтесь як просувати бізнес у мережі. Аналітика та стратегічне планування. Управління каналами SEO, SMM, PPC, Targeting.
✏️

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА GOOGLE

Google Ads – швидкий та ефективний інструмент залучення потенційних клієнтів. Швидкий та ефективний канал залучення.

Відгуки про курс

Локи вон Дорн

Приватний підприємець

«Максимально наповнений інформаційний курс. Незважаючи на такий обсяг інформації, курс слухався дуже легко, інформація викладалася доступно з купою прикладів.»

Скорик Ольга

Виробництво взуття

«З’явилися ширші знання з написання текстів. Як писати, для кого та навіщо. Цікавим був блок розміщення в соц. мережах. цікаві приклади психологічного впливу за допомогою текстів.

Леонід Зайченко

Компанія ПромБок

«Розуміння правильної кількості текстів. »

Яна Остапкович

Фахівець-початківець

«Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.

ОЛЕНА ГАНДЗЕВИЧ

Приватний підприємець

«Навчилася підбирати правильні запити для просування, отримувати зовнішні посилання для просування, створювати рекламні облікові записи в соц. мереж і запускати рекламу Facebook, Google. Провела технічний аудит свого сайту, і найголовніше – контролювати підрядників та ставити правильні завдання.»

Дмитрий Дорошенко

Виробництво взуття

«Результат отримав набагато більше, ніж очікував. Дуже хороша подача інформації, все доступне і прозоре, завжди на всі запитання хороші відповіді. Аудиторії комфортні та зручні.»

ЛЕОНІД ЗАЙЧЕНКО

Компанія ПромБок

«За деякими позиціями мій сайт вийшов у ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоробки програміста (помилки) ліві посилання, зайві сторінки. 3. Отримав розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Розуміння правильної кількості текстів. 5. Правильно зібрав СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмайстрами.

Яна Остапкович

Фахівець-початківець

«Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.

Реєстрація на курс

Вартість курсу залежить від форми навчання

Питання щодо навчання

Якщо ви не знайдете відповіді на питання, що вас цікавить, напишіть нам у телеграм, ми постараємося відповісти на ваші запитання!

Я раніше не писав(ла), чи можу почати?

Курс розрахований на новачків. З самих азів маркетингу та копірайтингу, ви зможете писати ефективні тексти для себе чи для бізнесу та почати заробляти.

Потрібні знання психології та маркетингу для навчання?

Необов'язково, т.к. на курсі багато тем перетинатимуться з маркетингом та психологією поведінки. Ви все це вивчатимете, а допоможе вам ефективна подача матеріалу та величезний конспект лекцій, який Олександр постійно доповнює та доступний вам + всі лекції записуються та доступні в особистому кабінеті.

Чи можна працювати копірайтером дистанційно після курсу?

Звісно! Це одна із переваг роботи копірайтером, ви можете організувати роботу повністю дистанційно.

Чи потрібно вибрати один напрямок чи кожна лекція буде нова тема?

Кожна лекція – це нова тема, але ви можете вибрати напрямок та опрацьовувати його протягом усіх лекцій.

Як відбувається дистанційне навчання?

Ті, хто приходив offline, після продовжував навчатися online, відзначають, що ніякої різниці немає. Спілкування йде без затримок, використовуємо програму Zoom, гарні камери, звук. Повний ефект присутності.

Чи відбуваються заняття Ofline?

Ми знаходимося у м. Дніпро та навчаємо як online так і offline. Але є курси, які проходять виключно online і курс копірайтингу на даний момент поки що відноситься саме до формату онлайн.