АКАДЕМІЯ IMT

Ми розвиваємо методику навчання з 2011 року, це дозволяє команді фахівців ефективно будувати лекції,
а випускникам отримувати результати вже під час курсу.

Детальніше про методику навчання

Наша команда

Автори та ведучі програми, досвідчені спеціалісти з багаторічним досвідом, які працюють у ТОП-компаніях або власниках бізнесу

ОЛЕКСАНДР МІЛЮТІН

 

Директор Академії IMT, в маркетингу з 2008, Освіта: IT, Маркетинг. Опит створення та просування перших курсів по інтернет-маркетингу, SEO, PPC, SMM, Таргетинг в Днепре. Спайкер конференцій, приглашённий лектор навчальних заведень, організатор щорічної конференції Digital Marketing Trends, I’m SMM

Данило Курило

Сертифікований спеціаліст по рекламі Google Ads

Оксана Артюшенко

Експерт в Linkbuilding, просування сайтів

Дмитро Тхоржевський

Власник WEB студії, PHP програмування
 

Микола Скоропадський

Засновник і генеральний директор Penguin-team

Віталій Дьяченко

Експерт в області веб-дизайну

Тетяна Сухомліна

Работа с блогерами, інфлюенсер маркетинг

СЕРГІЙ КОКШАРОВ

Devaka – експерт технічної оптимізації сайтів

Ольга Хіль

Експерт в SEO оптимізації та просуванні

Боріс Крупник

Власник фотошколи “Зелений Квадрат”

Ганна Сорокіна

SMM, Facebook, Instagram

Роман Дударев

Сертифікований спеціаліст Google Ads, команда Penguin

ЮЛІЯ РИЖИКОВА

SMM стратегії, просування бренду в соцсетях

Злата Пустовалова

Head of SEO у Livepage
 

Максім Сенченко

Експерт в таргетованої рекламі

Астра Літвінєнко

Астра – експерт в області веб-дизайну

ЮРІЙ НЕВЕНЧЕНОВ

QA тестування

Диплом про успішне завершення курсу видає система LMS автоматично, при здачі всіх домашніх завдань і проходженні всіх тестів.

ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ ПРО АКАДЕМІЮ IMT

Безусловно, не все довіряють відгуків про компанію на сайті компанії!
1. Ми працюємо з 2010 року, це про багато говорить.
2. Ви можете знайти відгуки на незалежних ресурсах
3. Тисячі бумажні відгуки за 10+ років, які ми аналізуємо та моментально реагуємо на кожне зауваження

ЛЕОНІД ЗАЙЧЕНКО

Компанія ПромБок

«За деякими позиціями мій сайт вийшов в ТОП 3 Google за час курсу. 2. Виявив усі недоділки програміста (ошибки) ліві посилання, лішні сторінки. 3. Получив розуміння оптимізації та просування своїх ресурсів. 4. Понімання правильного кількості текстів. 5. Правильно собрал СЯ. 6. навчився користуватися аналітикою, вебмастерами.»

Яна Остапкович

Начинающий спеціаліст

«Поскольку інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала і узнала. Курс хороший, повний. Такое обучение нам много лучше чем самостоятельное. Дуже сподобалось вводное заняття, видно, що Олександр серйозно відноситься до навчання.»

Леонід Зайченко

Компанія ПромБок
«По некоторым позициям мой сайт вышел в ТОП 3 Google за время курса. 2. Выявил все недоделки программиста (ошибки) левые ссылки, лишние страницы. 3. Получил понимание оптимизации и продвижения своих ресурсов. 4. Понимание правильного количества текстов. 5. Правильно собрал СЯ. 6. научился пользоваться аналитикой, вебмастерами.»

Яна Остапкович

Фахівець-початківець
«Оскільки інформація була для мене абсолютно новою, я багато отримала та дізналася. Курс добрий, повний. Таке навчання набагато краще, ніж самостійне. Дуже сподобалося вступне заняття, видно як Олександр серйозно ставиться до навчання.

ДАЄМО ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ

Під час навчання в Академії Студенти здобувають знання від практикуючих фахівців, закріплюють навички під час занять та виконання домашніх завдань. На всі питання, що ви виникають, ви отримуєте відповіді, спілкуючись з викладачем і один з одним.

ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ

ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ТА ПІСЛЯ ВИПУСКУ

ВИКЛАДАЧІ ПРАКТИКИ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ В IMT

АНДРАГОГІКА – НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ

В основі нашої методики побудови лекцій, навчання викладачів, створення навчальних програм та методичних матеріалів лежить андрагогіка. Це наука навчання дорослих. Наші методисти вивчають андрагогіку та впроваджують її у навчальний процес з 2011 року.

Мало легко визначити фахівців і поставити їх розповідати матеріал перед аудиторією! Кожен, хто приходить до нас вчиться, приходить не просто за знаннями, навіть не за навичками, а за результатом цих знань, навичок, умінь.

МИ ПОСТІЙНО ДОСЛІДЖУЄМО, ЯК ЛЮДИ НАВЧАЮТЬСЯ ТА ВПРОВАДЖУЄМО НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ

Справи не знаються, справи робляться. Мало знати, потрібно впровадити, отримати досвід і вичленувати кращі, ефективні практики.

Ось приклад наших напрацювань на Едгару Дейлу та його конусу навчання:

Читання – ми створюємо онлайн конспект лекцій, методички у текстовому форматі, для зручності сприйняття. Всі матеріали доступні у нашому онлайн університеті та навіть у мобільному додатку на телефоні!

Слухання – усі викладачі Академії, проходять адаптацію, навчаються викладати. У лекціях для викладачів, одна з перших тем, це робота з голосом та мовою – її швидкість, чіткість, передача інтонацій та емоцій. Викладачі навчаються працювати своїм голосом

Погляд на малюнок – використовуємо дошку, весь конспект супроводжується зображеннями, інфографікою. Викладачі навчаються працювати з дошкою, роблять дошку конгруентною темі лекції та своїм виступам.

Перегляд відео – всі лекції записуються на відео, на лекціях сидять спеціальні люди (відео адміністратори), які відповідають за якість запису та його доступність у закритих групах. Весь матеріал в онлайн-конспекті супроводжується відео матеріалами. Які спеціально записано під мікро теми. Зручний формат по 3-5 хвилин дозволяє не втрачати нитки та фокус уваги. Усі відео доступні студентам та 6 місяців для випускників. Відео можна дивитися в будь-який час і на будь-якому пристрої навіть на телефоні!

Погляд зразок — на лекціях розглядаються навчальні приклади + перевірка домашніх завдань із практичними розборами групи, тобто. студенти бачать не просто приклад, не лише своє завдання, а й набираються досвіду, бачачи розбори одногрупників. В онлайн конспекті, у кожній темі є кілька прикладів, таким чином один приклад розглядається від 5 до 17 разів з різних ракурсів та різними нюансами (це ще одна методика навчання через розуміння процесу на прикладах).

Спостереження за демонстрацією – демонстрація екрану під час лекції викладачі показують реальні приклади. Студенти бачать екран на моніторі + в аудиторіях є великі екрани (для зручності, кому як зручно), а учасникам дистанційного навчання екран перемикають відео адміністратори. Екран, викладач, дошка – все це перемикається адміністратором і залишається в записі!

Участь у дискусії – обговорення у закритих чатах завдань та практики, обговорення домашніх завдань під час перевірки викладачем.

Виступ із промовою – захист проектів, коментування своїх домашніх завдань. Чому було зроблено саме так, як це робили. Цей прийом часто використовують на співбесідах у компаніях, більше для розуміння не було зроблено, а як майбутній співробітник мислить, як вміє обґрунтувати свої дії.

Імітація реальної діяльності – виконуючи домашні завдання, часто студенти приходять зі своїми проектами, навчаючись і працюючи над своїми реальними проектами – отримують і оцінюють свої результати під менторством досвідчених фахівців.

Виконання реальної дії — для цього ми організували та підтримуємо Інкубатор — це майданчик, де студенти збираються та під кураторством спеціаліста виконують реальну роботу над проектом Академії чи своїм власним. Це не лекції, це реальна робота з результатами, помилками, а  досвід — син важких помилок .

Сподіваємося, що цих аргументів достатньо, щоб переконати вас у тому, що ми не просто зібрали команду професіоналів, а й навчили їх ефективно навчати — для того, щоб випускники не просто знали, а вміли й отримували результати. Це нам подобається, ми отримуємо величезне задоволення, коли у наших випускників виходить, є результати. Саме тому ми не гарантуємо працевлаштування і не використовуємо інші маркетингові хитрощі (хоча як маркетологи, ми це знаємо і вміємо) тільки заради того, щоб залучити, ми працюємо на результат і цим пишаємося!

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ, ДЕ НАВЧАТИСЬ

Ми не прагнемо отримати клієнта за будь-яку ціну, ми цінуємо свій час і час клієнта, але часто критерієм вибору є не вірні, маркетингові прийоми. Ось про що варто запитати (не дивлячись на гарну рекламу, сайт, мова менеджера або позиції в пошуку):

  • скільки викладачів веде курс (не може одна людина знати все! — це буде досвід і думка всього однієї людини, а побудувати курс із кількома спікерами можуть лише ВНЗ — але там не просто курс під фахівця, там уже працює методика, хоч і застаріла на сьогодні , мало ефективна але методика)
  • чи повернуть вам гроші, якщо вам не зайде матеріал, подача, викладач. За законодавством (захист прав споживача і т.д.). Дивно рахувати гроші отримані від клієнта, але не відпрацьовані (а це послуга, а не товар) своїми. Якщо почуєте будь-які нюанси, це має насторожити. Відгуки в інтернеті допоможуть
  • викладачі вміють навчати? Вони проходили підготовку, їх навчали? І навіть не йдеться про дипломи, про педагогічну освіту тощо. Часто курси просто набирають тих, хто «в темі» і може пов’язати пару слів (а для глибоких фахівців це реально проблема! Вони багато знають. але не можуть не те що донести, навіть сформулювати думку. Вони вміють, але не можуть пояснити — навіщо вам це? Ви з цього нічого не отримаєте)
  • можна прийти на пробне заняття чи отримати запис першого заняття?
  • чи є записи занять, додаткові матеріали, конспекти тощо. Все що допомагає вам отримувати результати, а не гарні нетворкінги та походи в компанії чи конференції – це все емоції, розваги. Кожну «сильну» пропозицію потрібно оцінювати з точки зору користі вам, а не «крутості» навчального центру